Tekst en tekstadvies
Teksten die informeren en overtuigen. Een klantgerichte structuur, SEO-webteksten met op elke pagina een duidelijke call-to-action. Daarvoor klop je aan bij Kiezel. Je krijgt ook altijd tekstadvies. Jij kent je klanten, patiënten, lezers of deelnemers, wij weten hoe je ze overtuigt, activeert en aanspreekt.
Hoe gaat dat in z’n werk?
Voordat we tekst voor je gaan schrijven, willen we veel weten:
- Wat is je doel, wie zijn de lezers, wat is je boodschap?
- Hoe wil je je presenteren?
- Wat ligt er al aan content of ontwerp en wat wil je daarvan meenemen?
- Wat doen je concurrenten en hoe onderscheid je je?
Op basis van de antwoorden krijg je een voorstel met ideeën over hoe we jouw verzoek denken aan te pakken. Met een tijdpad en een raming van de kosten.
Zeg je daar ‘ja’ tegen, dan gaan we aan de slag. Op het eerste concept geef je feedback: wat bevalt, wat moet anders? Klopt alles?
Jouw opmerkingen verwerken we in een tweede concept dat, als het om tekst gaat, online gezet wordt of wordt vormgegeven. Dan volgt een finale controleronde om de puntjes op de i te zetten.
Extra opties
Er zijn allerlei manieren om met ons samen te werken. Je kunt teksten door ons laten schrijven of (deels) zelf schrijven en ons vragen te redigeren. Andere mogelijkheid: Kiezel schrijft de basis en traint daarna je medewerkers om in dat format verder te gaan. Of je vraagt hulp bij een stijlgids voor je medewerkers en schrijfcoaching voor jezelf. Of … (vul zelf maar aan).
Maar we doen niet alles …
We zijn voor van alles in te huren, maar lenen ons niet voor alles. We schrijven bijvoorbeeld geen landingspagina’s die alleen bedoeld zijn om beter gevonden te worden. Voor invuloefeningen passen we; we willen als het nodig is meepraten over de structuur, over boodschap en doel en natuurlijk over toon en stijl. Soms zijn dat zaken waar je ons niet direct voor ingehuurd hebt, dus daar moet je wel zin in hebben.
Niet voor zzp’ers
Goed om te weten: we werken niet (meer) voor zzp’ers. Waarom niet? De praktijk leert dat we dan te veel uren kwijt zijn aan overleg. Logisch, bij zzp’ers heb je het wel over hun baby. Maar als we alle overleg rekenen, worden de teksten te duur; doen we dat niet, dan gaan we zelf het schip in. Dus helaas, we verwijzen je graag naar getalenteerde collega’s van ons.
Wat kost dat?
Wil je alvast weten aan welke investering je moet denken? Hier vind je een prijsindicatie. Let op: we hebben het over uurtarieven en van dat van ons schrikken klanten wel eens. Maar we werken snel (dat scheelt) en je krijg altijd méér dan waar je voor betaalt. En daarom hebben we er vertrouwen in dat het het juiste tarief is.
Eerst eens met ons praten? Dat is altijd een goed idee.