Proeverij sociale media

Proeverij sociale media

Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Instagram, Google+, Ello. Duizelt het je wel eens? Wil je weten waar je moet beginnen, of wat je er überhaupt mee moet?

Tijdens onze Proeverij sociale media worden jij en je collega’s helemaal bijgepraat over alle sociale media. Wat werkt wel en wat niet? Hoe haal je eruit wat erin zit voor jezelf of je bedrijf? Je komt erachter hoe je jezelf of de organisatie het beste kunt presenteren op internet. Het is een enthousiasmerende en activerende bijeenkomst met voldoende aandacht voor de gevaren en valkuilen.

Wat bereik je met deze workshop?

  • Je weet hoe social media werken;
  • je weet hoe je jezelf kunt presenteren op internet;
  • je weet hoe je social media zakelijk kunt inzetten;
  • je leert waar je op moet letten als je een profiel op LinkedIn aanmaakt;
  • je ontdekt of een Twitteraccount wel of niet iets voor je is;
  • en je kent de voordelen van een pagina op Facebook.

Informatie over de Proeverij sociale media

Duur: één dagdeel van 3 uur

We zijn gewend aan niveauverschillen tussen de deelnemers en gebruiken die om het effect van de workshop te versterken. De Proeverij sociale media is ook in te zetten als training, als presentatie of als individuele coaching of als voorbereiding op de ontwikkeling van een socialemediastrategie.  Kijk hier voor een prijsindicatie.

“Carola heeft een waardevolle inzage gegeven in de mogelijkheden van social media. De LinkedIn training bij Kiezel Communicatie was effectief en de moeite waard. Het hielp me de presentatie van mijn vaardigheden te verbeteren op de LinkedIn community.”
Mindert de Vries
Eco-engineer / Deltares
“Zij heeft mij ervan overtuigd dat Twitter ook zakelijk een goed communicatiemiddel kan zijn (daar had ik mijn twijfels over). Aan het eind van de workshop had ik een eigen account aangemaakt, tweets verstuurd, ben anderen gaan volgen en veel van de mogelijkheden van Twitter ontdekt. Veel geleerd!”
Tanneke Jansen
interim-manager / Continu
"Kiezel Communicatie heeft op z’n Rotterdams gezegd een mentaliteit van niet lullen, maar poetsen. Maria en Carola hebben aan een half woord genoeg."
Mark Glaudemans
Directeur / Thuisapotheek
“Ik was een van de deelnemers van de workshop webteksten en zoekmachineoptimalisatie. Carola nam het onderdeel webteksten voor haar rekening. De workshop voorzag mij van bruikbare tips en feedback, voldoende om in ieder geval een start te maken met het schrijven van mijn eigen webteksten. Haar manier van presenteren vond ik heel aangenaam. Krachtig, duidelijk en met veel enthousiasme gebracht.”
Phaedra Romney
verzuimmanager
"Die eenheidsworst van al die locaties, de wollige welzijnstaal waar we gemakshalve snel in vervallen… Met Kiezel zijn de verhalen allemaal veel persoonlijker geworden."
Lees het hele verhaal van Roos.
Roos Wibier
Medewerker marketing en communicatie / SRK (Stichting Rijswijkse Kinderopvang)
“Cut the crap! Deze uitspraak van Carola Janssen kregen mijn dertien medecursisten en ik 's middags regelmatig te horen. Vol enthousiasme bracht zij over dat je de lezer moet geven wat hij wil, en wel meteen. Haar manier van presenteren zorgde ervoor dat ik geen last kreeg van een lunchdip. Ik kreeg de kans niet. Lees het hele verhaal van Karin
Karin Tempelaar
adviseur kennisdeling
"Naast de inhoud was er ook veel ruimte voor ervaringen uitwisselen tussen deelnemers onderling. Carola leidde de avond op soepele manier, met veel voorbeelden uit de eigen praktijk en stimuleert je als deelnemer vooral om na te denken hoe en waarom jij gebruik wilt maken van Twitter. Vooral de vergelijking van Twitter als café prikkelde mij om mijn Twitter-gedrag te overdenken."
Judith Donkers
procesbegeleider / De grote lijnen
Carola heeft voor het Tympaan Instituut twee workshops verzorgd over sociale media. Zij sloot heel mooi aan bij de verschillende niveaus van ervaring, toonde begrip voor weerstand en gaf praktische tips voor onze organisatie om direct aan de slag te gaan met sociale media.
Mariël Jacobs
Projectmanager / Tympaan Instituut
"Ze praten niet zomaar met je mee, geven eerlijk hun mening. Ze hebben onze redactie heel goede tips meegeven over hoe het beter kan. Die houding waardeer ik, we doen er absoluut ons voordeel mee."
Lees het hele verhaal van Bianca
Bianca Wester
Hoofd Communicatie / SAB Catering