Proeverij sociale media
Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest, Instagram, Google+, Ello. Duizelt het je wel eens? Wil je weten waar je moet beginnen, of wat je er überhaupt mee moet?
Tijdens onze Proeverij sociale media worden jij en je collega’s helemaal bijgepraat over alle sociale media. Wat werkt wel en wat niet? Hoe haal je eruit wat erin zit voor jezelf of je bedrijf? Je komt erachter hoe je jezelf of de organisatie het beste kunt presenteren op internet. Het is een enthousiasmerende en activerende bijeenkomst met voldoende aandacht voor de gevaren en valkuilen.
Wat bereik je met deze workshop?
- Je weet hoe social media werken;
- je weet hoe je jezelf kunt presenteren op internet;
- je weet hoe je social media zakelijk kunt inzetten;
- je leert waar je op moet letten als je een profiel op LinkedIn aanmaakt;
- je ontdekt of een Twitteraccount wel of niet iets voor je is;
- en je kent de voordelen van een pagina op Facebook.
Informatie over de Proeverij sociale media
Duur: één dagdeel van 3 uur
We zijn gewend aan niveauverschillen tussen de deelnemers en gebruiken die om het effect van de workshop te versterken. De Proeverij sociale media is ook in te zetten als training, als presentatie of als individuele coaching of als voorbereiding op de ontwikkeling van een socialemediastrategie. Kijk hier voor een prijsindicatie.
Lees het hele verhaal van Roos.
Lees het hele verhaal van Bianca