Maak werk van LinkedIn
Een workshop, presentatie, coaching of training. Met als resultaat een goed LinkedIn-profiel. Dat trekt klanten of opdrachtgevers naar je toe. Je profileert jezelf als expert. Vooral als je ook nog actief bent in de LinkedIn-community. Dat weten we uit eigen ervaring.
Klanten bereiken, meer omzet binnenhalen met LinkedIn: veel zelfstandige professionals doen het, maar het werkt ook voor grotere ondernemingen en organisaties. Als alle medewerkers een goed profiel hebben en als het corporate profiel op orde is, speel je jezelf in de kijker.
Hoe schrijf je zo’n profiel? En wanneer? Sla twee vliegen in één klap en regel de workshop Maak werk van LinkedIn van Kiezel Communicatie.
Wat bereik je ermee?
- Er staat een aansprekende en wervende biografie op je profiel
- je kent de mogelijkheden van een corporate LinkedIn-profiel
- je hebt je eerste aanbeveling(en) geschreven
- je hebt de eerste stap gezet om ze zelf te krijgen
- je bent aangesloten bij verschillende groepen
- je weet wat je te doen staat om verder te gaan met je profiel
- en je weet hoe je je (bedrijfs)blog of nieuwspagina koppelt aan je profiel.
De diepgang hangt samen met de werkvorm en het aantal deelnemers.
- Training: tot 8 deelnemers
- Workshop: tot 16 deelnemers
- Presentatie: aantal toehoorders onbeperkt
- Individuele coaching: een of twee deelnemers.
Wat kost dat? Hier vind je een prijsindicatie.