Vrrrroem, vroem, vroem
Ronken. Zo noemen we dat als bedrijven zichzelf in holle bewoordingen en in overtreffende trap beschrijven.
“Onze commitment voor het leveren van resultaat en onze resultaatgerichte aanpak onderstreept onze filosofie. Onze werkwijze, in combinatie met onze producten, zorgt ervoor dat we de proberen de best mogelijke resultaten te leveren voor iedere klant. We geloven in goede relaties met onze klanten (adverteerders, publishers en bureau’s) en bieden een flexibele aanpak voor het leveren van oplossingen, gebaseerd op de individuele klantdoelstellingen.”
Het is aanlokkelijk de hele pagina te citeren, dat zal ik niet doen, lees zelf maar als je nog niet misselijk bent. Maar wat staat hier nu eigenlijk? Zelfs als je de grammaticale fouten over het hoofd ziet, is er geen touw aan vast te knopen. Ze proberen de best mogelijke resultaten te leveren! Tjongje, jonge, dat is filosofie. Ronk lekker verder jongens, ik ben in slaap gevallen.
Laat een reactie achter
Meepraten?We horen graag wat je ervan vindt!