Creatief met LinkedIn
LinkedIn onderzocht in dertien landen de buzz words in profielen. De winnaar: creatief. In Nederland, maar ook in Canada, de Verenigde Staten, Engeland, Duitsland en Australië. Allemaal super-creatief.
Heel creatief ook om het zo op te schrijven en te benoemen. En dat terwijl er best manieren zijn om wel op te vallen tussen al die andere LinkedIn’ers die naar de gunsten van opdrachtgevers, werkgevers en recruiters dingen.
Hoe laat je weten dat je creatief (of innovatief, dynamisch, probleemoplossend, gemotiveerd) bent?
Show, don’t tell! Drie tips.
- Is creatief het juiste woord? Kun je iets concreters verzinnen?
- Beschrijf resultaten waaruit blijkt dat je creatief (enzovoorts) bent. Je hebt een nieuw festivalformat bedacht, bijvoorbeeld. Of een logistiek proces verbeterd.
- Vraag aan anderen of ze een aanbeveling over je schrijven waaruit blijkt dat je creatief (enzovoorts) bent. Zie ook de vorige tip.
Met welke termen omschrijf jij jezelf?
Laat een reactie achter
Meepraten?We horen graag wat je ervan vindt!