Communicatieplan
Met een communicatieplan zet je je (schriftelijke) communicatie strategisch in – of het nu gaat om online media, sociale media of ‘ouderwetse’ printmedia. Een socialemedia-strategie maakt er deel van uit.
Zo kom je eraan
We praten met je over wat je wilt bereiken, welke kennis er in eigen huis is en wat het budget is. Op basis daarvan adviseren we je over de mogelijkheden en de aanpak en zetten we een tijdpad uit. Zo praktisch als wat.
"Carola heeft mij geholpen met het schrijven van de teksten voor www.taxpertise.nl. Carola heeft verstand van taal en van SEO. Het is voor haar geen 'u vraagt en wij draaien' maar ze denkt mee en adviseert. Ze geeft complimenten maar is ook kritisch als het nodig is.”
Erik Koekkoek
financieel adviseur / Taxpertise
"Kiezel is sociaal en betrokken. Maria en Carola denken mee en komen met ideeën en dat is een fijne manier om met elkaar te werken. Het is ook niet: briefing krijgen, tekst schrijven. Ze willen eerst het naadje van de kous weten."
Lees het hele verhaal van Tony.
Lees het hele verhaal van Tony.
Tony Tomar
directeur/eigenaar / Standbyu
“De samenwerking heeft me meer gebracht dan ik had gedacht. Je kunt het moeilijk rechtstreeks uitrekenen, maar elke belletje naar Kiezel is een superinvestering. Nieuwe klanten, klanten die nog tevredener zijn of klanten die méér afnemen.”
Lees het hele verhaal van Klaas.
Lees het hele verhaal van Klaas.
Klaas Weeda
directeur / Lodder Software
"Als je niet zo’n standaardtraininkje uit de kast wilt, ga dan naar Kiezel. Je krijgt er meer en betere waar voor je geld, daar ben ik van overtuigd."
Lees het hele verhaal van Agnes
Lees het hele verhaal van Agnes
Agnes van der Weel
Manager Contact Center / Het Nederlandse Rode Kruis
"Kiezel heeft het plan flink geredigeerd in een stijl die ons bevalt: korte zinnen, helder duidelijk, vlot. Voor iedereen leesbaar, dat is wat we willen. We proberen nu zelf ook steeds meer in die stijl te schrijven!"
Lees het hele verhaal van Marilène
Lees het hele verhaal van Marilène
Marilène Maerman
Medewerker public relations / Viattence
"Kiezel Communicatie heeft op z’n Rotterdams gezegd een mentaliteit van niet lullen, maar poetsen. Maria en Carola hebben aan een half woord genoeg."
Mark Glaudemans
Directeur / Thuisapotheek
“We kwamen bij Carola en Maria voor de webteksten voor ons nieuwe vermogensbeheerbedrijf. Dit is stoffige, technische kost die vertaald moest worden naar lekker leesbare teksten. Hun aanpak was indrukwekkend slagvaardig: in drie weken tijd hebben Carola en Maria een projectteam opgezet dat precies aan onze wensen voldoet.
Lees het hele verhaal van Dirk.
Lees het hele verhaal van Dirk.
Dirk Spaander
vermogensbeheerder / HENS Vermogensbeheer
“Carola staat voor haar klanten, leest en leeft zich als (oud) journaliste volledig in in de materie en behartigt op een Rotterdamse wijze de belangen van haar klanten: niet lullen maar poetsen!”
Jaap Cuperus
hoofd marketing / De Thuisapotheek
“Tijdens het schrijven van het onderzoeksrapport Roze vervielen we vaker dan gewenst in onderzoeks- en beleidsjargon, terwijl we de resultaten aan een breed publiek wilden communiceren. Kiezel hielp ons onze onderzoeksresultaten helder te presenteren. Met als resultaat: een toegankelijk rapport!”
Rita Schriemer
wetenschapper / RADAR
Ik wilde collega-tandartsen die patiënten naar me doorsturen graag op de hoogte houden van wat er in onze orthodontische praktijk gebeurt. Een tweemaandelijkse nieuwsbrief is ideaal, maar ik heb het eerlijk gezegd veel te druk voor zoiets. Daarom vroeg ik Kiezel. Ik krijg een herinnering als het weer zo ver is en op basis van een paar steekwoorden rolt er vervolgens een artikel uit waaraan ik zelden nog iets hoef aan te passen. En mijn collega's waarderen de updates.
Reinier Hoogeveen
directeur / Meteren Orthodontie
"Ze praten niet zomaar met je mee, geven eerlijk hun mening. Ze hebben onze redactie heel goede tips meegeven over hoe het beter kan. Die houding waardeer ik, we doen er absoluut ons voordeel mee."
Lees het hele verhaal van Bianca
Lees het hele verhaal van Bianca
Bianca Wester
Hoofd Communicatie / SAB Catering
"Kiezel Communicatie begreep vanaf het begin heel goed wat het probleem was. Ze snapten waar wij mee zaten. We zagen dat al in de offerte, waar direct de vinger op de zere plek werd gelegd. Tegelijkertijd kwamen ze niet meteen met een pasklaar antwoord, maar vroegen ze eerst verder dóór. Dat was waardevol."
Lees het hele verhaal van Thijs.
Lees het hele verhaal van Thijs.
Thijs Veenstra
Hoofd LCHV / Landelijk Centrum voor Hygiëne en Veiligheid
"Kiezel is een partij met een nuchtere aanpak. Jullie spreken duidelijke taal, zonder poeha. Jullie zijn geen trendy bureau met allerlei hippe termen."
Lees het hele verhaal van Kim
Lees het hele verhaal van Kim
Kim Herders
Managing director external affairs / Het NIIOS
"De toon en de toegankelijkheid zijn beter. Het is allemaal veel duidelijker en het leeft meer. En ook de opmaak en uitstraling van de website bevallen ons. De commentaren zijn dan ook heel positief. Bij toekomstige ideeën die we ontwikkelen en gaan steunen, komen we zeker weer naar jullie."
Lees het hele verhaal van Roelof
Lees het hele verhaal van Roelof
Roelof Prins
directeur / Stichting De Verre Bergen