Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven brengen je organisatie steeds weer even onder de aandacht van klanten of relaties. E-mailmarketing leek even op zijn retour, maar een e-mail bij je klant of relatie in de bus blijkt nog steeds een onovertroffen vorm van marketing. Zelfs als mensen ze niet of nauwelijks lezen.

Wil je dat meer mensen je nieuwsbrief openen, lezen en doorklikken? Zorg dan voor een onweerstaanbare onderwerpregel en waardevolle inhoud. Kiezel Communicatie schrijft artikelen die aansluiten bij wat je websitebezoekers, je klanten of relaties willen lezen. We trekken aan de bel als het weer tijd is voor een nieuwe editie, denken na over mogelijke onderwerpen en schrijven nieuwsberichten, interviews, referenties en verlagen.

Complete pakketten

Helemaal achterover leunen kan ook, door onze samenwerking binnen e-mailmarketingbureau CreateSend, de complete nieuwsbrieven-service van Kiezel en internetbureau Sowmedia:

  • Techniek en vormgeving
  • Abonneebeheer en ondersteuning
  • Redactie en eindredactie.

Je betaalt per nieuwsbrief en zit nergens aan vast. Duidelijker kan niet. Lees er alles over op de website van CreateSend en probeer het gratis uit. Liever zelf leren schrijven? Dat kan ook – lees er meer over bij Nieuwsberichten schrijven.

Ik wilde collega-tandartsen die patiënten naar me doorsturen graag op de hoogte houden van wat er in onze orthodontische praktijk gebeurt. Een tweemaandelijkse nieuwsbrief is ideaal, maar ik heb het eerlijk gezegd veel te druk voor zoiets. Daarom vroeg ik Kiezel. Ik krijg een herinnering als het weer zo ver is en op basis van een paar steekwoorden rolt er vervolgens een artikel uit waaraan ik zelden nog iets hoef aan te passen. En mijn collega's waarderen de updates.
Reinier Hoogeveen
directeur / Meteren Orthodontie
"Kiezel schrijft tekst die gewoon hartstikke duidelijk is. Ze spelen het spelletje heel goed. Ze verstoppen niets, het is wat het is. Zoals je van echte Rotterdammers mag verwachten!"
Lees het hele verhaal van Barry.
Barry André
“De samenwerking heeft me meer gebracht dan ik had gedacht. Je kunt het moeilijk rechtstreeks uitrekenen, maar elke belletje naar Kiezel is een superinvestering. Nieuwe klanten, klanten die nog tevredener zijn of klanten die méér afnemen.”
Lees het hele verhaal van Klaas.
Klaas Weeda
directeur / Lodder Applicaties
"Ze praten niet zomaar met je mee, geven eerlijk hun mening. Ze hebben onze redactie heel goede tips meegeven over hoe het beter kan. Die houding waardeer ik, we doen er absoluut ons voordeel mee."
Lees het hele verhaal van Bianca
Bianca Wester
Hoofd Communicatie / SAB Catering
"Kiezel Communicatie heeft op z’n Rotterdams gezegd een mentaliteit van niet lullen, maar poetsen. Maria en Carola hebben aan een half woord genoeg."
Mark Glaudemans
Directeur / Thuisapotheek