SEO-teksten

STROOK mensen8

SEO - ZMO: Goed scoren bij Google

Zoekmachines en Google houden van tekst. Wij ook, dus dat komt goed uit. We adviseren over de kansen om beter gevonden te worden met die tekst. Dat is SEO, zoekmachineoptimalisatie, in onze ogen.

Keywordstuffing – webpagina’s volplakken met zoekwoorden –  is uit. Relevante inhoud, dat is waar het om draait. En daarvoor ben je ook al aan het goede adres.

Sluit aan bij je lezer en je scoort bij Google. Kiezeladvies over searchengine optimization gaat daarom over:

  • de taal van je bezoeker;
  • de inhoud die de bezoeker verwacht en wil vinden;
  • de structuur die het meest geschikt is om die inhoud in aan te bieden.

Lees ook de pagina over webteksten schrijven.

Als je niet zo’n standaardtraininkje uit de kast wilt, ga dan naar Kiezel. Je krijgt er meer en betere waar voor je geld, daar ben ik van overtuigd.
Lees het hele verhaal van Agnes
Agnes van der Weel
Manager Contact Center / Het Nederlandse Rode Kruis
‘Kiezel is sociaal en betrokken. Maria en Carola denken mee en komen met ideeën en dat is een fijne manier om met elkaar te werken. Het is ook niet: briefing krijgen, tekst schrijven. Ze willen eerst het naadje van de kous weten.'
Lees het hele verhaal van Pascale.
Pascale Deltenre
directeur/eigenaar / Standbyu
“De samenwerking heeft me meer gebracht dan ik had gedacht. Je kunt het moeilijk rechtstreeks uitrekenen, maar elke belletje naar Kiezel is een superinvestering. Nieuwe klanten, klanten die nog tevredener zijn of klanten die méér afnemen.”
Lees het hele verhaal van Klaas.
Klaas Weeda
directeur / Lodder Applicaties
“Carola staat voor haar klanten, leest en leeft zich als (oud) journaliste volledig in in de materie en behartigt op een Rotterdamse wijze de belangen van haar klanten: niet lullen maar poetsen!”
Jaap Cuperus
hoofd marketing / De Thuisapotheek
‘Kiezel Communicatie begreep vanaf het begin heel goed wat het probleem was. Ze snapten waar wij mee zaten. We zagen dat al in de offerte, waar direct de vinger op de zere plek werd gelegd. Tegelijkertijd kwamen ze niet meteen met een pasklaar antwoord, maar vroegen ze eerst verder dóór. Dat was waardevol.'
Lees het hele verhaal van Thijs.
Thijs Veenstra
“We kwamen bij Carola en Maria voor de webteksten voor ons nieuwe vermogensbeheerbedrijf. Dit is stoffige, technische kost die vertaald moest worden naar lekker leesbare teksten. Hun aanpak was indrukwekkend slagvaardig: in drie weken tijd hebben Carola en Maria een projectteam opgezet dat precies aan onze wensen voldoet.
Lees het hele verhaal van Dirk.
Dirk Spaander
vermogensbeheerder / HENS Vermogensbeheer
‘Kiezel heeft het plan flink geredigeerd in een stijl die ons bevalt: korte zinnen, helder duidelijk, vlot. Voor iedereen leesbaar, dat is wat we willen. We proberen nu zelf ook steeds meer in die stijl te schrijven!’
Lees het hele verhaal van Marilène
Marilène Maerman
Medewerker public relations / Viattence
'Ze praten niet zomaar met je mee, geven eerlijk hun mening. Ze hebben onze redactie heel goede tips meegeven over hoe het beter kan. Die houding waardeer ik, we doen er absoluut ons voordeel mee.'
Lees het hele verhaal van Bianca
Bianca Wester
Hoofd Communicatie / SAB Catering
Ik wilde collega-tandartsen die patiënten naar me doorsturen graag op de hoogte houden van wat er in onze orthodontische praktijk gebeurt. Een tweemaandelijkse nieuwsbrief is ideaal, maar ik heb het eerlijk gezegd veel te druk voor zoiets. Daarom vroeg ik Kiezel. Ik krijg een herinnering als het weer zo ver is en op basis van een paar steekwoorden rolt er vervolgens een artikel uit waaraan ik zelden nog iets hoef aan te passen. En mijn collega's waarderen de updates.
Reinier Hoogeveen
directeur / Meteren Orthodontie
"Carola heeft mij geholpen met het schrijven van de teksten voor www.taxpertise.nl. Carola heeft verstand van taal en van seo. Het is voor haar geen 'u vraagt en wij draaien' maar ze denkt mee en adviseert. Ze geeft complimenten maar is ook kritisch als het nodig is.”
Erik Koekkoek
financieel adviseur / Taxpertise
'De toon en de toegankelijkheid zijn beter. Het is allemaal veel duidelijker en het leeft meer. En ook de opmaak en uitstraling van de website zijn bevalt ons. De commentaren zijn dan ook heel positief. Bij toekomstige ideeën die we ontwikkelen en gaan steunen, komen we zeker weer naar jullie.’
Lees het hele verhaal van Roelof
Roelof Prins
“Tijdens het schrijven van het onderzoeksrapport Roze vervielen we vaker dan gewenst in onderzoeks- en beleidsjargon, terwijl we de resultaten aan een breed publiek wilden communiceren. Kiezel hielp ons onze onderzoeksresultaten helder te presenteren. Met als resultaat: een toegankelijk rapport!”
Rita Schriemer
wetenschapper / RADAR
‘Kiezel Communicatie heeft op z’n Rotterdams gezegd een mentaliteit van niet lullen, maar poetsen. Maria en Carola hebben aan een half woord genoeg.’
Mark Glaudemans
Directeur / Thuisapotheek